pátek 13. září 2013

Milan = Ladurée = Macarons


Občas, když sleduju své myšlenkové pochody, říkám si, že přece není možné, abych myslela jenom na jídlo. Bylo to asi takhle. Zjistila jsem, že pojedu pracovně do Milána a vzápětí mi to došlo: Miláno...v Miláně mají všechno...bude tam i Ladurée??...google...je tam Ladurée...(vnitřní výkřik radosti)...makronky, spousta makronek...konečně ochutnám makronky od Ladurée...JUCH! :-)

Takže tak. Až se vrátím, budu Vám vyprávět, jaké to bylo. Jak jsem se cítila, když jsem vešla do toho útulného, všemi barvami a chutěmi hrajícího a vonícího obchůdku a hlavně, jaké byly makronky od mistra Ladurée. A do té doby asi ještě nějaké upeču, protože máme doma mandlovou mouku a já bych si tak dala aspoň jednu malinkatou makronku.



CO BUDETE PÉCT O VÍKENDU VY?????

Žádné komentáře:

Okomentovat